Monday 4 May 2015

Collagen Powder Terhebat

Cerita berkenaan Collagen, semua yang mementingkan kecantikan semestinya akan teruja.
Jika kita lihat dalam pasaran sekarang bermacam jenis, bermacam brand collagen ada di pasaran. Tetapi sejauh manakah keberkesanannya? 

Sebelum itu, apa Collagen sebenarnya?

Collagen adalah protein yang terdiri daripada asid amino yang khusus iaitu prolin, hidroxyprolin dan juga arginine yang di dalamnya merupakan adalah binaan struktur karbon, oksigen dan hidrogen. Badan manusia merangkumi hampir 30% protein yang terdiri daripada collagen yang didapati  hampir dalam kesemua anggota badan terutamanya di dalam tulang, tendon dan juga ligamen





Shaklee Collagen Powder berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit. Kulit yang kerap terdedah kepada sinaran matahari dan pencemaran alam sekeliling menjadi faktor collagen di dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula. Kesannya kehilangan collagen pada kulit mengakibatkan kulit menjadi kendur berkedut, kuku juga mudah patah dan turut menyebabkan rambut semakin nipis dan tidak bermaya. Shaklee Collagen Powder mengandungi nutrisi penting untuk menyerlahkan kecantikan dalaman, kejelitaan wajah dan keanggunan anda :).


Diantara kebaikan Shaklee Collagen Powder termasuk:-

  • Membantu menghasilkan collagen yang amat diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligamen dan juga salur darah. 
  • Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang, anjal, gebu dan lembut. 
  • Menggalakkan rambut menjadi lebih kuat, lebat dan bersinar. 
  • Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang dan gigi.






7 Ramuan Semulajadi  Shaklee Collagen Powder 

Shaklee collagen powder adalah supplemen collagen yang unggul, mengandungi 4,000mg collagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis collagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. 

Kolagen Shaklee / Shaklee Collagen Powder adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular collagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis collagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, collagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acdophilus, Vitamin C and Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan collagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.



TESTIMONI











Ingin mencuba Shaklee Collagen yang hebat ini?

WhatApps / Telegram 
017 7533563 ( Nurul )
PM FB : Tuan Putri Nurr


No comments:

Post a Comment