Monday 18 May 2015

Set Berpuasa : Kekal Cergas


Bulan depan nak masuk ramadhan dah
Dah bersedia nak berpuasa ke?

Yang gastrik, anak-anak yang baru nak mula nak belajar berpuasa tu jangan risau. Dengan Set Berpuasa Shaklee anda pasti kekal cergas dan bertenaga sampai petang. Insyaallah dengan Izin-Nya.


Mari kita lihat apakah kepentingan ketiga-tiga suplemen ini:-


[✿] ESP -
Didatangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat daripada 100% non-GMO soy protien yang lengkap dengan 9 asid amino perlu. Kesan positif mengambil suplemen ini adalah:-

✔ Bantu kekal bertenaga sepanjang hari.
✔Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat.
✔Sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Pasti cun di pagi raya nanti.
✔ Gabungan kalsium dan protien di dalam ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manja kesayangan anda sepanjang bulan ramadhan.


[✿] Performance Drink –
Rasa oren yang menyegarkan!

✔ Rumusan esklusif Opticarb member kita KARBOHIDRAT bagi daya ketahanan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan segera.
✔ Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa.
✔ Jika diminum selepas berbuka Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur.


[✿] Mealshakes –
Berperisa vanila yang pasti memikat rasa! Ia membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 jenis vitamin dan mineral yang penting.

✔ Sumber kaya dengan kalsium, dan serat yang membantu anda mengatasi masalah sembelit sempena bulan puasa.
✔ Sumber vitamin lengkap untuk keperluan harian yang tidak dapat dipenuhi semasa berbuka dan sahur.


Testimoni




Jom dapatkan SET INI dengan harga DIJAMIN TERBAIK di pasaran!

Maklumat lanjut hubungi :
017 7533563 (whatApps)
FB : Tuan Putri Nurr


No comments:

Post a Comment