Tuesday 3 February 2015

Hilangkan Sakit Sendi & Lutut

Salam semua :)

Story ni lama dah 1 tahun berlalu tapi saya baru berkesempatan nak sharing dengan semua. Last year abah saya jatuh pokok dan mengakibatkan sendi di buku lali terkeluar dari tempat asal. Yang lagi worse apabila tukang urut tu telah urut secara agak kasar sehingga tulang kaki abah saya retak & hancur... Kesian abah T___T. Sekarang abah dah tak boleh jalan normal. Kalau jalan laju mesti terhinjut-hinjut sikit.

Masa abah sakit tu saya ada belikan abah Ostematrix dan juga AJHT. Besar harapan saya agar abah akan pulih seperti sedia kala. Masa saya beli ni , abah berdegil tak nak pegi X-ray. Abah cakap abah ok & nanti akan pulih. Masa beli kan Ostematrix ni pun kena paksa supaya makan. Selepas x-ray baru tahu tulang kaki abah retak & hancur sedikit tulangnya. Saya tetap paksa abah makan dua-dua supplement ni supaya cepat baik. Sebabnya :-

AJHT: Memberi manfaat kepad sendi dengan 3 cara iaitu menyokong keselesaan sendi, meningkatkan kesan kusyen dan memelihara tisu penyambungan sendi yang sihat

Ostematrix: Membantu untuk kesihatan otot, tulang, dan ligamen. Vitamin D dalam ostematrix membantu penyerapan kalsium dengan lebih baik.  



SET SENDI

Dalam masa yang sama saya turut cadangkan Ma saya ambil Ostematrix untuk tulang sebab Ma selalu mengadu sakit pinggang. Saya mintak Ma makan hari-hari tapi dia cakap dia makan time sakit je (Takut makan ubat). Dia cerita penah satu hari tu sakit pinggang sangat sampai jalan pun terbongkok-bongkok. Bila ambil Ostemetrik, Alhamdulillah sakit pinggang tu hilang :)

Ma saya cakap produk ni sangat-sangat bagus! Dengan bangga dia cerita "Ma makan ubat yang k.long belikan tu la". 

Set Sendi ni juga bagus untuk sesiapa yang sakit lutut, sakit sendi, sakit belakang, kebas-kebas dan lenguh badan. Hadiahkan lah set ini untuk ibu bapa / suami / isteri kita ;)

Diharap perkongsian ini akan memberi manfaat untuk semua.







Untuk Khidmat Nasihat:
WhatApps 0177533563
SID 924532 (Nurul)

No comments:

Post a Comment