Wednesday 25 February 2015

Cabaran 30 Hari Dengan Shaklee

Salam dan selamat malam semuA :)

Jangan pelik baca tajuk yang saya tulis.

Sebenarnya semua sahabat yang berikhtiar untuk sihat, saya minta mereka cabar diri mereka sendiri selama 30 hari dengan pengambilan supplement Shaklee secara konsisten.

Selepas 30 hari, cari saya semula dan kongsikan pengalaman cabaran 30 hari dengan pengambilan Shaklee.

Rata-rata yang cari saya tidak sampai 30 hari untuk berkongsi pengalaman merekA. Dengan izin dariNya, Alhamdulilah ikhtiar dengan Shaklee memberi kesan yang positif. Walaubagaimana pun, saya tetap tunggu hari ke 30 untuk dapatkan feedback yang betul-betul berkesan daripada mereka.

Ini saya kongsikan testimoni dari pengambilan sebelum ini dan juga pandangan daripada doktor.


**tak kenal maka tak cinta
Cuba dulu baru tahu


Disini saya cadangkan set bajet untuk sesiapa yang ingin sahut cabaran 30 hari.


*** Klik link di atas untuk membuat pembelian

No comments:

Post a Comment