Sunday 1 February 2015

Resdung Vs Shaklee

Salam & Selamat Petang semua.

Cerita pasal Resdung nih....aishhhh...kesian. Sangat-sangat sensitif dan banyak pantang. Saya sendiri tak pasti samada saya pengidap resdung atau tidak. Apa yang pasti En. suami saya memang menghidap resdung..kalau tengok keadaan dia, saya rasa dah tahap kronik.

Antara masalah yang dihadapi oleh En.suami saya :

  • Ada kala hilang deria bau
  • Sensitif dengan habuk / hama
  • Muka bengkak kalau makan seafood yang tidak segar
  • Selalu bersin pagi-pagi
  • Mata merah & gatal
  • Muka berjerawat
  • Sakit Kepala

Kesian sangat tengok dia. Kadang-kadang saya risau jugak bila dia mengadu hidung tak bau apa-apa. Selalu sangat saya membebel kat dia supaya makan ubat. Kalau takde deria bau nanti macam mana nak cium baby ( Doakan kami dapat anak ye ). At the end saya belikan dia Alfalfa. Vita-C dah ada kat rumah. Jadi gabungkan lah apa Alfalfa + Vita-C.


SET RESDUNG

Alhamdulillah feedback yang sangat bagus dan saya rasa lega. Pagi-pagi dia dah takde bersin / selsema lagi. Dia pun cakap kepala rasa ringan dan lega je. Harap sangat En. Suami saya pulih dari masalah resdung.

Sesiapa yang mengalami masalah resdung boleh la cuba Set Resdung ni. Manalah tahu serasi. Masa mula-mula pun saya belikan untuk En. Suami saya botol yang kecil je Alfalfa tu sebab nak try dulu. Kecil-kecil pun dalam tu ada 330 biji tablet tau! Haaa...banyakkan?





Untuk Khidmat Nasihat:
WhatApps 0177533563
SID 924532 ( Nurul )


No comments:

Post a Comment