Sunday 1 February 2015

Herb-Lax : Fuhh Legaaa

Salam & Selamat pagi semua :)

Saya nak sharing pasal Herb-Lax yang sangat-sangat mujarab untuk sesiapa sahaja yang ada masalah sembelit / kembung perut.

Al-kisahnya bemula macam ni.. En. suami saya mengalami masalah perut kembung + susah nak buang air besar. Dia cakap macam nak pecah rasa perut sebab tegang sangat-sangat. Dah bermacam-macam ubat dah makan tetapi tetap tak menjadi. Dari klinik swasta sampai la ke klinik kerajaan tak juga OK. Bila jadi macam ni macam-macam benda negatif la yang dia fikir. Siap tanya " Kalau bie sakit, sayang ada dengan bie lagi ke?". Adehhh...sampai macam tu sekali. Kadang-kadang tu kesian sangat kat dia sebab menjejaskan aktiviti dia. Dengan saya sekali kena tempias  T____T . Yelaa...dah sakit lama kan...

Pastu masa balik kampung, kakak dia ada bagi MIL herb-lax nih. MIL offer kat En. suami makan. Mana la taw kot menjadi. Malam tu sebelum tido makan.. Esoknye........... Senyum lebar la En. suami. Lega yang teramat sangat katanya. Dia cakap herb-lax ni sangat-sangat bagus! Patut ada dalam simpanan kat umah :) . Yeayyy!! Selesai juga masalah En.suami saya. Alhamdulillah.... :)





APA KEBAIKAN HERB-LAX?

  • merawat masalah sembelit dan melawaskan perut
  • meransang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis secara lembut daripada terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh menyebabkan toksin.
  • mengempiskan perut
  • mengurangkan ketegangan perut
BAGAIMANA CARA MAKAN HERB-LAX?

Ramai yang bertanyakan bagaimana cara mengambil Herb-Lax ini. Ia sesuai untuk anak-kanak 12 tahun ke atas dan dewasa.
  • Untuk kesihatan berpanjangan - makan 2 kali seminggu (4 biji setiap kali sebelum tidur)
  • Untuk membersihkan usus/ masalah sembelit, detox dan mengawal berat badan - makan setiap malam. 2-4 biji sebelum tidur
PERHATIAN!!
  • Mereka yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah mungkin akan mengalami cirit-birit pada awal pengambilan Herb-Lax. 
  • Untuk keadaan normal, kebiasaan Herb-Lax akan bertindak setelah 6 hingga 12 jam ia diambil.
  • Mereka yang mempunyai masalah sembelit boleh meningkatkan pengambilan Herb-Lax kepada 5-8 biji sehari, dan boleh kembali kepada dos asal apabila proses perkumuhan kembali normal.
Kredit to : www.vitaminsuci.com


Herb-Lax ni salah produk yang saya sarankan untuk sesiapa yang mengalami masalah sembelit.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b194c41cbdf4c2b779d2615875139971


Untuk Khidmat Nasihat:
WhatApps 0177533563
SID 924532 ( Nurul )

No comments:

Post a Comment