Monday 16 February 2015

Kenapa Shaklee?

Kenapa Shaklee menjadi pilihan ramai orang untuk dijadikan perniagaan?

SATU-SATUNYA

Shaklee merupakan SATU-SATUNYA Syarikat Suplement yang memenangi The Best Nutrition dalam MLM di Malaysia-The Brand Laureate Award For Coporate Branding.


MENARIK

Pelan Shaklee MENARIK,kerana di beri faedah kewangan dan insentif sebagai pengajaran dalam pencapaian sebagai pengedar Shaklee.Juga Shaklee menawarkan pelan khas kepada pemimpin jualan dengan menerima faedah seperti Bonus kepimpinan,Program subsidi kereta,Konvensyen dalam & luar Negara dan pengiktirafan peribadi dalam penerbitan Shaklee.


BERBEZA

Perniagaan Shaklee BERBEZA ,kerana Shaklee telah membentuk formula kejayaan membina sebuah perniagaan yang mengamalkan kombinasi hubungan peribadi dan teknologi moden dengan membekalkan Latihan Eksklusif,pengiktirafan dan membantu mencapai matlamat.


DIJAMIN

Perniagaan Shaklee DIJAMIN halal dan lulus Syariah,kerana pelan jualan Shaklee tidak mengunakan skim pyramid.


PERCUMA

Mereka yang telah mencapai pangkat Supervisor ke atas,mereka layak menerima program konvensyen di dalam /diluar Negara/umrah bagi muslim secara PERCUMA .


BARU

Setiap produk shaklee DIJAMIN selamat digunakan kerana lebih dr 350 ujian saringan bahan berbahaya dibuat bagi setiap bahan baru. Shaklee sentiasa berusaha & komited untuk menghasilkan produk yang BARU untuk memenuhi keperluan kesihatan penduduk di seluruh dunia.


MENAKJUBKAN

Kemujaraban produk shaklee memang tidak dapat dinafikan lagi dengan tawaran harga yang berpatutan.



Insentif : 
Setiap pembelian, anda akan diberi points UV yang ditukar kepada cash setiap bulan*
Nikmati offer bulanan Shaklee
Dan pelbagai lagi insentif/ganjaran menarik dari Shaklee. Contohnya Program Kereta (terutamanya untuk yang serius) 

Nurul
0177533563
FB: Tuan Putri Nurr
SID

No comments:

Post a Comment